Aantal berichten : 2111 Leeftijd : 33 Woonplaats : Zaandam Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? ma maa 24 2008, 17:39
Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift?
Nou dat gaat heul eenvoudig, je moet alleen even weten waar het staat. Hierboven onder onze banner zie je zo'n mooi rijtje met links staan. Dan klik je op profiel. Als je dan wéér bovenaan kijkt, zie je daar staan, informatie, voorkeuren, avartar, onderschrift en watched topics. Nou, dan spreek de rest voor zich denk ik zo.
edit: O maargoed dat was ik even vergeten te zeggen. Als je een onderschrift wilt hebben moet je op je profiel wel aangeven dat je onderschrift altijd moet worden weergegeven. Anders komt hij er zegmaar niet bij te staan.
Laatst aangepast door Bomm op wo maa 26 2008, 13:06; in totaal 2 keer bewerkt
Mieps Miss Rock 'n Roll
Aantal berichten : 2299 Leeftijd : 32 Woonplaats : Den dungencity Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? ma maa 24 2008, 17:46
Ik kom even lastig doen. Mijn onderschrift is stuk Oo Ik heb hem zegmaar wel gemaakt enzo en ook de link in dat vakje gezet, maar hij staat nergens bij mijn berichten. Hellup!
BambivanVELZEN. A Dozen Dreams.
Aantal berichten : 784 Leeftijd : 31 Woonplaats : Nijmegen. Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? ma maa 24 2008, 18:27
Mennepen schreef:
Ik kom even lastig doen. Mijn onderschrift is stuk Oo Ik heb hem zegmaar wel gemaakt enzo en ook de link in dat vakje gezet, maar hij staat nergens bij mijn berichten. Hellup!
Soms komtie er pas te staan als je een nieuw bericht post, (omg dit is ookal een nieuw bericht maar boeiend xD)
Anders, eehm, op verzenden geklikt? xD
Mieps Miss Rock 'n Roll
Aantal berichten : 2299 Leeftijd : 32 Woonplaats : Den dungencity Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? ma maa 24 2008, 18:27
Hij doet het al ^^ Maar toch bedankt!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? wo maa 26 2008, 12:16
Mennepen schreef:
Hij doet het al ^^ Maar toch bedankt!
Eh... Graag gedaan? ^^
Bomm 'Love is a bird, she needs to fly'
Aantal berichten : 2111 Leeftijd : 33 Woonplaats : Zaandam Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? wo maa 26 2008, 12:18
Oh Mix hou je mond :'DDDD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? wo maa 26 2008, 12:20
Bomm schreef:
Oh Mix hou je mond :'DDDD
Waarom? ^^
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? wo maa 26 2008, 12:25
:'DDDDD
O maargoed dat was ik even vergeten te zeggen. Als je een onderschrift wilt hebben moet je op je profiel wel aangeven dat je onderschrift altijd moet worden weergegeven. Anders komt hij er zegmaar niet bij te staan.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? wo maa 26 2008, 12:27
Ohw! Joh...! Dat wist ik niet ^^ Vandaar! ^^
Yunii EvilCatDoingEvilKittyDance.
Aantal berichten : 1005 Leeftijd : 31 Woonplaats : Uden Registration date : 25-03-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? wo maa 26 2008, 12:52
x'DD Omg, echt niet?? xD Is toch eigenlijk best logisch? xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? wo maa 26 2008, 12:58
ProudToBeAWitch schreef:
x'DD Omg, echt niet?? xD Is toch eigenlijk best logisch? xD
Seriously, moet ik er bij zetten dat ik sarcastisch ben? ^^ Ik heb zelf 100e forums gehad, heb er nu ook 2 of 3 ofzo, ben admin en mod bij meerdere van clans en spellen enzo... Dus... Ik wist dat wel ^^
Yunii EvilCatDoingEvilKittyDance.
Aantal berichten : 1005 Leeftijd : 31 Woonplaats : Uden Registration date : 25-03-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? wo maa 26 2008, 13:03
Misschien moet je dat er dan inderdaad bijzetten :P En hoe kon ik weten dat je zoveel fora-ervaring (om het zo maar even te noemen) hebt? En je kwam best onschuldig over :P
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? wo maa 26 2008, 13:04
Dat kon je niet weten nee ^^ En dat onschuldig overkomen... :O YES! Gelukt *doet een vreugde dansje* ^^
#Wietske
Aantal berichten : 74 Leeftijd : 33 Woonplaats : Rijssen Registration date : 01-07-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? za jul 05 2008, 16:46
Wheeeeelp mn plaatje werkt niet bepaald ofzoo.. k ben vet lang bezig geweest met dat ding te verkleinen.. en hij blijft nog steeds foets :O
Juul The Wicked Witch of the East
Aantal berichten : 2017 Leeftijd : 31 Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? za jul 05 2008, 17:20
Owh ik had dat ook dat je mijn onderschrift gewoon niet ziet! -als je dat bedoeld- Dan moet je naar je profiel, dan naar voorkeuren, en dan bij "Gebruik altijd mijn onderschrift :" Ja aanklikken! En dan zou hij gewoon te zien moeten zijn!
#Wietske
Aantal berichten : 74 Leeftijd : 33 Woonplaats : Rijssen Registration date : 01-07-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? za jul 05 2008, 17:25
Haha die bedoelde ik niet ik bedoelde mijn o zo geweldige avatar ... Ik ding klein maken.. alles proberen.. doet niet :'(...
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? za jul 05 2008, 17:27
Motherfucker!xD Maar, misschien, gebruik je een verkeerde link ofzo?
#Wietske
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? za jul 05 2008, 17:29
Haha nee ik laad um via de computer bestanden shit.. en dan staat dr zowiets van je profiel is bijgewerkt shit.. Dus denk ik jeej.. blij.. FF later kijken.. heb ik nog steeds geen plaatje.. Muwaaaaaaaah
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? za jul 05 2008, 17:56
Hmmm, voor een avatar in je onderschrift moet je toch de url van het plaatje in : [img][/img] Zetten? Wacht ik ga het eens uitproberen!
edit: Ik kan niet eens een avatar uit mijn bestanden pakken(A). Nou ja, wil je zeker weten dat hij het doet, dan moet je bij een image site je bestand uplauden, daarvan de url pakken en tussen: .
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? za jul 05 2008, 19:51
je ava werkt niet. Ik raad je aan het betreffende plaatje via www.imageshack.us up te loaden, en dan als url in te voegen. Werkt dat?
Sabine 's Avonds God, 's morgens zwaar verrot.
Aantal berichten : 279 Leeftijd : 34 Woonplaats : in het sprookjesbos Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? za jul 05 2008, 22:11
Wietske!! Anders wil ik je wel ff helpen daarmee Ach wat ben ik toch weer lief =')
#Wietske
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? za jul 05 2008, 22:44
Hij doet het!! Met dank aan Marlien
#Wietske
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? ma jul 07 2008, 00:20
Oke, oke er staat bij mij niet onder dat je ergens moet klikken dat je altijd onderschrift er onder wilt :O
Laatst aangepast door Bomm op zo jul 13 2008, 19:18; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ABN ^^')
#Wietske
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift? ma jul 07 2008, 00:22
#Wietske schreef:
Oke Oke dr staat ibj mij niet onder dat je ergens moet klikken dat je altijd onderschrift dr onder wilt :O
Ohja gevonden.. grapje xD
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Hoe maak ik mijn avatar en/of onderschrift?